• Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.
Δες το καλάθι αγορών
Μερικό σύνολο:

Πληροφοριες Αποστολης

Πολιτική παράδοσης

  1. Εισαγωγή
    1.1
    Σε αυτήν την πολιτική ορίζουμε λεπτομέρειες σχετικά με τις μεθόδους παράδοσης, τις περιόδους και τις χρεώσεις
    που ισχύουν για παραγγελίες για τα προϊόντα μας που γίνονται μέσω του ιστότοπού μας.
    1.2 Αυτή η πολιτική δεν δημιουργεί νομικά εκτελεστά δικαιώματα και υποχρεώσεις. μάλλον,
    Η συνήθης πρακτική μας σε σχέση με την παράδοση των προϊόντων υποδεικνύεται σε αυτό
    πολιτική.
  2. Χρέωση παράδοσης
    2.1
    Προσφέρουμε δωρεάν τυπική ή ταχεία παράδοση σε όλους
    διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης
    , σε όλες τις παραγγελίες.
    ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ:
    Austria
    Βέλγιο
    Bulgaria
    Croatia
    Czech Republic
    Denmark
    Estonia
    Finland
    Γαλλία
    Germany
    Ελλάδα
    Hungary
    Ιρλανδία
    Ιταλία
    Latvia
    Lithuania
    Λουξεμβούργο
    Ολλανδία
    Poland
    Πορτογαλία
    Ρουμανία
    Σλοβακία
    Slovenia
    Ισπανία
    Sweden
    2.2 Χρεώνουμε 130 € για παράδοση σε όλες τις διευθύνσεις του Ηνωμένου Βασιλείου.
    ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ:
    Ηνωμένο Βασίλειο
  3. Γεωγραφικοί περιορισμοί
    3.1
    Συνήθως θα μπορούμε να παραδίδουμε στις ακόλουθες χώρες και περιοχές:
    Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία,
    Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο,
    Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία και Σουηδία
    3.2 Μερικές φορές δεν μπορούμε να παραδώσουμε σε νησιωτικές χώρες, όπως η Κύπρος,
    Κανάρια Νησιά, Νήσοι Αζόρες, Μάλτα.
    3.3 Μπορεί από καιρό σε καιρό να συμφωνήσουμε να παραδίδουμε προϊόντα σε άλλες χώρες και
    περιοχές.
  4. Μέθοδοι και περίοδοι παράδοσης
    4.1
    Τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε για την παράδοση των προϊόντων μας και τις χρονικές περιόδους εντός
    τα οποία η παράδοση ολοκληρώνεται συνήθως, είναι τα εξής:
    (Β) εάν η διεύθυνση παράδοσης βρίσκεται στο Ευρωπαϊκή Ένωση ηπειρωτική χώρα, θα είσαι
    μπορούμε να επιλέξουμε ή να χρησιμοποιήσουμε μόνο την προεπιλεγμένη μέθοδο αποστολής μας και το
    τυπική περίοδος παράδοσης προϊόντων με αυτή τη μέθοδο είναι 3-11 εργαζόμενος
    ημέρες, εκτός εάν δηλώνεται σαφώς διαφορετικά·
    (Γ) εάν η διεύθυνση παράδοσης βρίσκεται στο εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης ηπειρωτική χώρα,
    θα μπορείτε να επιλέξετε ή να χρησιμοποιήσετε μόνο την προεπιλεγμένη μέθοδο αποστολής μας,
    και η τυπική περίοδος παράδοσης προϊόντων με αυτή τη μέθοδο είναι 5-15
    εργάσιμες ημέρες, εκτός εάν δηλώνεται σαφώς διαφορετικά·

    4.2 Εάν κάνετε την παραγγελία σας έως τις 1:XNUMX GMT/BST μιας εργάσιμης ημέρας, αυτή την ώρα
    περιόδους που ξεκινούν από το κλείσιμο των εργασιών εκείνη την ημέρα· εάν κάνετε την παραγγελία σας
    μετά τη 1:XNUMX GMT/BST μια εργάσιμη ημέρα ή μια μη εργάσιμη ημέρα, αυτή την ώρα
    περιόδους που ξεκινούν από το κλείσιμο των εργασιών την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
    4.3 Οι περίοδοι παράδοσης που ορίζονται σε αυτήν την Ενότητα 4 είναι μόνο ενδεικτικές και ενώ
    θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι θα παραλάβετε σωστά την παράδοσή σας
    χρόνο, δεν εγγυόμαστε την παράδοση πριν από το τέλος της αναφερόμενης περιόδου.
    4.4 Ενδέχεται να διεξάγουμε ελέγχους ελέγχου απάτης πριν από την αποστολή του προϊόντος και
    αυτοί οι έλεγχοι ενδέχεται να καθυστερήσουν την παράδοσή σας. Εάν η παράδοση είναι πιθανό να καθυστερήσει καθώς
    ως αποτέλεσμα ελέγχων ελέγχου απάτης, θα σας ειδοποιήσουμε.
  5. Χρεώσεις παράδοσης
    5.1
    Οι χρεώσεις αποστολής περιλαμβάνονται σε κάθε τιμή στην ιστοσελίδα μας λόγω της Δωρεάν μας
    Πολιτική Αποστολής. Η δωρεάν αποστολή ισχύει για όλες τις παραγγελίες, ανεξαρτήτως τιμής,
    χωρίς την πιθανότητα πρόσθετου ή απροσδόκητου κόστους να επιβαρύνει τον αγοραστή.
    5.2 Οι χρεώσεις αποστολής μας είναι οι εξής:
    (Α) Όσον αφορά την τυπική μέθοδο παράδοσης, τα έξοδα αποστολής θα είναι 00,00 €.
    (Β) Όσον αφορά τη μέθοδο ταχείας παράδοσης, τα έξοδα αποστολής θα είναι 00,00 €.
  6. Παρακολούθηση παράδοσης
    6.1 Η παρακολούθηση παράδοσης είναι διαθέσιμη για όλες τις παραγγελίες για τα προϊόντα μας.
    6.2 Για να παρακολουθήσετε την παράδοση, εισαγάγετε τον αριθμό παραγγελίας σας (που παρέχεται στο
    email επιβεβαίωσης παραγγελίας) στον ιστότοπο του παρόχου υπηρεσιών παράδοσης εδώ:
    https://www.17track.net/.
  7. Παραλαβή και υπογραφή
    7.1
    Όλες οι παραδόσεις πρέπει να παραληφθούν αυτοπροσώπως στη διεύθυνση παράδοσης και α
    πρέπει να προσκομιστεί υπογραφή.
    7.2 Ο πάροχος υπηρεσιών παράδοσης θα σας ειδοποιήσει εκ των προτέρων εάν επιχειρήσετε να κάνετε
    παράδοση που απαιτεί υπογραφή.
  8. Πρόσθετες παραδόσεις
    8.1
    Εάν μια αρχική προσπάθεια παράδοσης είναι ανεπιτυχής, ο πάροχος υπηρεσιών παράδοσης θα το κάνει
    κάντε τουλάχιστον 1 ακόμη προσπάθεια παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας σας.
  9. Συλλογή
    9.1 Εάν τα προϊόντα σας παραμείνουν χωρίς παράδοση παρά τον πάροχο υπηρεσιών παράδοσης
    κάνει τουλάχιστον 1 ακόμη προσπάθεια να τα παραδώσει, ο πάροχος υπηρεσιών παράδοσης
    θα αφήσει μια κάρτα στη διεύθυνσή σας, με οδηγίες για το πώς μπορείτε να παραλάβετε
    τα προϊόντα σας, συμπεριλαμβανομένου ενός χρονικού ορίου συλλογής.
  10. Προβλήματα παράδοσης
    10.1
    Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την παράδοση, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας το
    στοιχεία επικοινωνίας που δημοσιεύουμε στον ιστότοπό μας ή σας ειδοποιούμε με άλλο τρόπο.
    10.2 Εάν ο πάροχος υπηρεσιών παράδοσης δεν είναι σε θέση να παραδώσει τα προϊόντα σας και άλλα τέτοια
    Η αποτυχία είναι δικό σας λάθος και δεν συλλέγετε τα προϊόντα σας από την παράδοση μας
    παρόχου υπηρεσιών εντός του σχετικού χρονικού ορίου, ενδέχεται να συμφωνήσουμε να το κανονίσουμε
    εκ νέου παράδοση των προϊόντων· Ωστόσο, διατηρούμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε
    το πραγματικό κόστος της εκ νέου παράδοσης (ακόμη και όταν η αρχική παράδοση ήταν δωρεάν
    χρέωση).
    10.3 Μια ενδεικτική λίστα με τις καταστάσεις όπου η αποτυχία παράδοσης θα είναι δικό σας λάθος
    ορίζεται παρακάτω:
    (Α) παρείχατε λάθος ή λείπει διεύθυνση/αριθμός τηλεφώνου για παράδοση·
    (Β) υπάρχει λάθος στη διεύθυνση παράδοσης που δόθηκε.
    (Γ) η διεύθυνση παράδοσης δεν είναι εύλογα προσβάσιμη·
    (Δ) δεν είναι δυνατή η ασφαλής πρόσβαση στη διεύθυνση παράδοσης·
    (Ε) εάν δεν απαιτείται αυτοπροσώπως παραλαβή, δεν υπάρχει εύκολο και ασφαλές μέσο
    αφήνοντας τα προϊόντα στη διεύθυνση για παράδοση και δεν υπάρχει
    άτομο διαθέσιμο για αποδοχή παράδοσης· ή
    (φά) εάν απαιτείται αυτοπροσώπως απόδειξη, δεν υπάρχει διαθέσιμο άτομο στο
    διεύθυνση παράδοσης για αποδοχή παράδοσης και παροχή υπογραφής.
Scroll to Top
λάθος: Περιεχόμενο προστατεύεται !!